livanurvealpinannesi61 maşallah güzel emmiş yavrunuz, bende 7ay emzirdim sonra kesildi kendi tutmadı yani meme reddini aşamadık o yüzden 7.ayında mamaya başladık, başta Aptamil gittik bir kaç ay sonra içeriğinin iyi olmadığını duyunca hippe geçtim onu 21aya kadar içti, daha versem içerdi ama benim oğlumda mama aşırı göbek yapıyordu yani böyle anormal duruyordu göbeği, doktor bişey olmaz dese de ben kestim mamayı, ama uykuya geçerken mutlaka istediği için süte geçtim. Biliyorum sütte faydalı bişey değil ama kefir falan içiremedim içmiyor sevmedi. Yoğurt yiyor ama sütü de arıyor. Göbeği hala var ama mama kullandığımız zamanlarda ki gibi aşırı değil. 25aylık bilemiyorum sütü de ne zaman bırakırız ama bırakamayız gibi. Mamaya da tekrar başlamak istemiyorum. Aslında 3yaşa kadar mama devam etmek istiyordum, bakalım başka bir alternatif bulana kadar mecbur süte devam etcez sanırım.