2 Ay 28 günlük doğdu doğalı gazlı ama ne gaz bi bebek hiç mi rahat etmez gündüz uykusu 10 dakika olsa şükür ediyoruz gece uykusu desen kıvrana kıvrana. Sabah 4ten sonra ne oluyorsa kıvranmak had safaya varıyor. Denemediğim şey kalmadı yedigime ictigime o kadar dikkat ediyorum gaz damlası desen piyasada kalmadı kullanmadığımız. Kiraz cekirdekli kemerler, rezeneler, kimyonlar, aci elma yağı, corek otu yağı daha aklima gelmeyen bir ton sey..Ha emmek mi? Oda oda gezerek zıplaya zıplaya. Şu an dahi ayağımda gözler kapalı sıçrıyor yerinden. Mutlu olduğu tek an yok. Doktorlar cekeceksin yapacak bir sey yok dikkat et yeter diyor. Ne ellerimde dermu gaz olayını bizim gibi yasayan yaşamış atlatmış olan var mi? Yoksa gercekten kizimda bir sorun mu var bu olay bu kadar yıpratıcı mi ??