bebitonunannesi_ Karar verdim bakımlı olcam bi yerden başlamam lazım, içimden gelmiyor ama kendimi zorlucam ,napmaliyim şimdi 🤭😁,haftada bir peeling yaparım hergun krem vs.yuze şart mı, bakım Hakkında öneri istiyorum
bebitonunannesi_ bebitonunannesi_ ya burda bir bayan vardı sürekli kişisel bakım postu açardı kimdi o ya
Drysmsn bebitonunannesi_ her gece yatmadan önce yüz yıkama jelı lekeler ıcın serum ve krem kullanıp öyle yatıyorum Sabah da aynı şekilde uyandığımda yüz yıkama jel ıle yıkıyorum Benim rutınım hu sekılde yemek yeme gıbı oldu bende 🙃
LadyMarmelatte bebitonunannesi_ kremler jeller hikaye dermotolog uzmanına gidip yüzüne botoks veya hifu yüz germe yaptır uzunca bir süre kullan en büyük tavsiyem bu.
Deletedmom_110 bebitonunannesi_ bakım kesinlikle temizliktir kokudur hergün vücudumu yıkarım affedersin ben büyük abdestten snra hemen yıkarım vücudumu takıntı senelerdir 10 yıldır böyleyim dışımı fırçalamadan asla uyumam diş kürdanımsız abdest aldığım Icın makyaj yapamıyorum sadece göz altı dışarı çıktığında hafta da 1 makyajsız çıkmam günlük ped günde 6 kere değiştiririm eşim gece geliyor ona yakın yıkıyorum vücudumu deolanırrr ayak spreyi i sıkar yatarım günlük yüzümü yıkama jelimle yıkıyorum güneş kremi sürüyorum bu kadar kuzu🌺
bebitonunannesi_ Drysmsn peelingim var dove sabun var bi de bakım ürünleri olarak 😂 bekarken günde 50 kere ayna karşısında kirpigime kaşıma ayri bakımlar yapardim be🥺
bebitonunannesi_ Deletedmom_110 maşallah ❤️,birde güneş kremi kullanıyorum dışarı çıkmadan onu söylemeyi unutmuşum 😂,ya aslında bekarken inanılmaz ayna aşığıydim kirpigime kaşıma ayri bakımlar yapardim günde 10 kere kirpik kaş tarardim birsuru bakım yapardım evlendim tam zıttı oldu Allah affetsin 🥺
ShuraMeyra bebitonunannesi_ ben aha bha kırmızı bişey kullanıyorum ordinary markasının ama dupe başka markalarda varmıs bilmiyorum isimlerini. Neyse bu kırmızı sey baya lekeleri kücültüyor gözenekleride kücültmeye yardım ediyor ciltteki o pisligi alıyo acidik bisey oldugu icin ben cilt bakımına gitmistim ordaki kadın cildiniz cok temiz demisti halbuki öyle bakımda yapmam ama haftada 1 onu kullanıyodum o sıra sadece
[silindi] bebitonunannesi_ Sabah kalklarım ilk işim saf su ile yüzümü yıkamak olur. Asla jel ya da sabun kullanmam. Sonra gider Bi kahvemi içer kendime gelirim. (bu detay önemli hfjfjffj). Sonra dişlerimi fırçalar tonik ile yüzümü temizlerim. Ardından güneş kremimi sürerim. Evde olsam bile balkonda güneşe maruz kalıyorum. Akşam aynı şekilde tonik ile yüzümü temizler. Vurur kafayı yatarım 😃
Prenses_annesi04 bebitonunannesi_ döve sabunla sabah yüzümü yıkadım uyumadanda namaz kılıp yatigim için o sıra yıkıyorum zeytinyağlı avokadolu kremim var çok severim onu kullaniyorum birde kil maskesi siyah maske serum yaprim haftalık okdar
gibicibicis bebitonunannesi_ sabah kalkınca c vitamini üstüne nemlendirici üstüne güneş kremi akşamda makyaj yapmıyorsanız yağ bazlı temizleyici tonik serum göz kremi nemlendirici bu kadar haftada 1de peeling üstüne maske 🌸
teachermom07 bebitonunannesi_ manikür vazgeçilmezim. Kendi malzemelerim var haftada bir mutlaka yapar ojemi sürerim :) Keratin bakim aldım trendyoldan dün uyguladım . tam kuaför etkisi gibi olmasa da bi iyi geldi yine de . Renkli güneş kremi kullanıyorum. Çok özel bi yere gitmiyorsam onunla idare ediyorum yüz tonunu eşitliyor . Dışarı çıkarken maskara vazgeçilmezim.
bebitonunannesi_ teachermom07 makyaj ve manikür pedikür yapmıyorum doğal temiz bakımlı olmak istiyorum 🌹
teachermom07 bebitonunannesi_ o zaman duş yani :) . Gözenek temizleme kaş bıyık vs dışında pek de birşey yok gibi sanki
muzlurulopasta bebitonunannesi_ Benim cildim karma bir cilt. Kışın kısmen kuru yazın yağlı. La roche posay ın yüz yıkama jeli, The purest in mavi toniği, the purest in kırmızı peelengi The purest in nemlendiricisi Sebamed in güneş kremini kullanıyorum. Bunlar benim fix. Ekstradan la rose posay ın duo effect yüz kremi de favorim. Rexona clinical bundan da vazgeçemem.