Pinar9 bakıcıya da vereceksiniz elinize ne kadar kalacak ki? Benim annem, kayınvalidem olmasaydı 2 yaşına kadar ücretsiz kullanacaktım ama baktıkları için 4.5 aylıkken işe geri döndüm şuan 18 aylık bence çalışmak çok güzel birşey hem sosyal oluyorsun hem kendi paranı kazanıyorsun, bebeğine istediğini alıyorsun hemde bebeğinle kaliteli vakit geçiriyorsun sürekli evde olunca evin işi asla bitmiyor🤦🏻♀️