circirbocegi valla hiç peşinde kosmuyorum bekliyorum iyice açıkmasini ozaman hic yemiyor 🤷♀️
Mama diye sandalyeyi gösteriyor ama yinede yediği kadar yiyor
Çocuk doktoruna götürmüştük herzamanki gittiğimizden başka doktor süt çocuklarında iştahsızlık çok görülür 2 yasa kadar demişti çok kilolu demek sağlıklı demek değil demişti o yüzden artık saldm sadece yesin kilo istemiyorum
Bende minyon tipliyim 48 kiloyum 25 yaşında ve annemin götürmedigi hastane yok kilo almıyor diye doktor anneme çocuk sağlıklı napicam kiloyu demiş
Herkes sen çocuğa bakmiyon diyormuş anneme tövbe estağfurullah