superanne2 Azra29-07 Ergani de yaşıyorum bende burda öğretmenim buralı değilim ama evlenip burda kaldım eşim burali merak ettiğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim
Azra29-07 superanne2 eşim polis nerelerden ev tutulur kiralar nsl oralarda bu arada teşekkür ederim 🌸
superanne2 Azra29-07 Yenişehir dedikleri taraf var yeni Ergani olarak geçiyor hep site şeklinde kiralar 5bin civarı şuan hayırlı olsun bu arada
Azra29-07 superanne2 teşekkür ederim 🌸sahibinden de kiralar Ergani de bile 8 9 çok çıkardılar eşim ev bakmak için gelck nasipse Salı günü
Okuyannanne Azra29-07 merhabalar ben aslen konyalıyım eşim Elazığlı Elazığ’dan geldik devlet hastanesinin oradan tuttuk 5 bine
Okuyannanne Azra29-07 inş gönlünüzce olur her şey biz biraz gezdik sormak istediğiniz olursa hiç çekinmeyin
Rokforcuk Azra29-07 bende şuan yenişehir 2 etap d bloktayım. Bir bakayım dedim ergani de olanlar yazmışlar mıdır diye? Gelirsen beklerim kahveye ismim Tuğçe bizde bu sene tayin olduk eşimin sebebiyle.