Merhabalar 9.ayımızı doldurduğumuz için kızamıkçık aşısı yaptırdık, özellikle boynunun altında isilik tarzında döküntüler var. Aşı öncesi böyle değildi yumurtayıda 6.aydan beri yiyoruz herhangi bir alerjik durumla karşılaşmadık. Şimdi ise döküntüleri var. Havalarda sıcak olduğu için sıcaktan mı yoksa aşıya mı bağlamam gerekir bilemiyorum. Sizlerde durum nasıldı?