Kızlar geçen hafta 175 liraya baktigim ruju birkaç saat önce almaya gittim ve fiyatı 500 olmuş şaka mııı? 100de 1000 zam gelmis ya? Glos 400 olmus, rimel 139du 280, kapatici 400 olmus. Cocuk durmamisti, haftaya alirim demistim. Onun disinda hicbir markada bu kadar artis gormedim. Alamadıklarım icime oturdu birkaç dakika stantla bakısıp sonsuza dek vedalastim. Sanirim makyajsizda güzel olduğumu kabullenme zamanı geldi 😄