Annem yaklaşık 3 4 yıl önce rahim ameliyatı olmuştu rahmi alınmıştı şimdiye kadar normaldi herşey bizede yeni söyledi bi ara ramazan ayında leke şeklinde kanaması olmuş bunu yeni söyledi. Bir de bu aralar babamla aralarındaki sıkıntılar yüzünden stres yapıyo bugün yine az bişey kanama olmuş. Yani rahmi alındığı halde neden böyle olur pazartesi ameliyat olduğu doktordan randevu aldı ama ben annem için çok endişe ettim bilgisi olan var mı bu konuda normal bişey mi bu