Kızım 4,5 yaşında 4 den sonra kademe kademe artan bir durul var ve iki çocukla gerçekten çok zor başa çıkması. Her adımı her işi problem. Birde şiddetli ağlama krizlerine giriyor benim şalterler de atıyor. Zararlı emzikli tozlu saçma sapan şekerler istedi ve almadan çıktım marketten diye bu akşam bütün mahalle ilk kez sesini duydu kızımın. Çok utandık hiç böyle bişey yapacak biri değil çünkü. Geri adın atmam bende ayırmayacaksa bitmiştir. İnadından yol boyu şiddetle ağladı. Eve gelince satılıp sakinleştirip neden almadığımı 100. Kez anlattım. Sonra konuyu Pinokyo ya çevirip gülüp eğlenmeye çevirdim. Ama gerçekten sabır taşı olsa çatlar._ sizler nasıl başa çıkıyorsunuz ?