Merhaba kızlar
Bebeğim bugün 3 günlük oldu. 2 gündür çiş ve kakası normaldi ancak bugün 4 kez kaka yaptı ama hiç çişini yapmamış. Silikon uçla emziriyorum bayağı da emiyor yani sütüm de var ve huzursuzluğu vs yok uyurken. Pazartesi ilk kontrolümüz var ama ben yine de bir danışmak istedim başına gelen var mı acaba