Biri 18 diğeri 4 aylık ikisine de sadece uyku desteği olsun diye verdim cuk cuk emme aşamasi varken uykuya dalarken o kısımda ellemiyorum cuk cuk emiyorr uyuyor emzik boşta kalıyor uyuduktan sonra ağzı aralanıyor ikisi içinde aynı yapıyorum uyuyunca emziği alıyorum ertesi güne kadar vermiyorum sadece uyku geçişinde vermiş oluyorum yani şöyle öğle uykusu uyuycak emzik verdim uyudu ağzından alıp kaldırıyorum gece uykusuna yatacak veriyorum uyuyor ağzından alıyorum yani gün içinde saatlerce emmiyor o yüzden ben 3 yaşına kadar biraktirmayi düşünmüyorum