AliPoyrazz Sütümü sağdıktan sonra mutfakta tezgahın üzerine bırakıyorum oğluma 1saat sonrasında veriyorum ısıtmadan direk öyle vermemde bi sakınca varmı acaba
Cylnmiray Cezvede benmari usulü çok az bekletiyorum hafif ılık olsun diye ama öğlen ikindi civarında hava zaten sıcak diye direktte verdiğim oluyor
AliPoyrazz Azra41 Betizz Alyanrcn Cylnmiray Isıttıktan sonra bazen hepsini bitiremiyor ama geri uyuyor onu 30 dakika içerisinde tüketmesi gerekiyormuş o yüzden ısıtmak istemiyorum ziyan olmasın diye zatn zar zor çıkıyor süt
Alyanrcn @AliPoyrazz dışarda zaten 3 saat durabiliyor ama sıcaklığı size kalmış bence tam bilmiyorum ama ılık sekilde. Vermen daha guzel bence
Cylnmiray AliPoyrazz 1 defa ısıttktan sonra ikinciyi ısıtmayın zaten oda sıcaklığında kısa sürede bisiy olmaz