Selam kızlar bebegim 3 aylık, egzama öykülü bir aileden geliyor. Net egzama demedi henüz kücük oldugu icin ama ben öyle tahmin ediyorum. Birseye alerjisi var ama daha ortaya cıkartamadım. Nasipse 2 haftaya türkiyeye gidiyoruz ona alerji testi yaptırmak istiyorum nasıl olucak bana aranızda yaptıranlar varsa nereye gitmem gerekiyor söyleyebilirmi? Bide ne tür sampuan nemlendirici kullanıyorsunuz egzamaya karsı aldıgınız önlemler neler? Bunu kökünden kurutmak istiyorum egzamayı geçirmekten ziyade çıkmaması için neler yapmam gerekiyor bilgisi olan varsa yazarsa cok sevinirim