aybikreis Lutfiye_yangoz Bakılmaması imkansız hastanede sorsanız söylerdi hemşire. Biri babasının biri benim kan grubundan
Deletedmom_79 Lutfiye_yangoz bubasının kanında. Ab0 uyuşmazlığını sarılıksız geçiren bir çiftiz oğlanımla.
enercisizkaldimanne Lutfiye_yangoz ilk oğlum babadan aldı kan grubunu, ikincisi bizden bağımsız 0 Rh oldu 😀
MerhabaBenParis Deletedmom_79 hiç şaşırmadım aşkom senin de böyle bir şey yaşadığına hdkdn biz de rh uyumsuzluğu çektik ekstra sarılık riskiniz var dediler ben 0 rh+ oğluş B rh- babasından almış hiç sarılık olmadık şükürrrrr
Duyulurum Lutfiye_yangoz hastanenin verdiği aşı kartında kan grubu yazıyordur. Bizim ailecek kan grubumuz a+
Eflin06 Duyulurum hayır her aşı kartında yazmıyor 8 aylıkken kan grubunu öğrenmek istiyorum dediğimde kan verdik öyle öğrendik..
kenankaan Lutfiye_yangoz büyük oğlan babasınınkini aldı. A rh pozitif oldu. Küçük oğlan, a rh negatif oldu. İkimiz pozitif olduğumuz halde. İkimizden de bağımsız gibi bişey
Busra9554 kenankaan bizimki de öylee. Babası a rh+ ben 0 rh+ ama oğlumuz a rh-. Hastanede hemşireye bu niye farklı dediğimde gayet normal olabilir dedi şaşırmıştım bende.
aybikreis Lutfiye_yangoz Doğum yapınca kan alınıyor uyuşmazlık var mı diye kan grubu bakılıyor. E nabıza bakın belki kaydı vardır. Bazen aşı kartına da yazılıyor kontrol edin bi
SetenayCo Lutfiye_yangoz Üçümüzün de kan grubu aynı, üçümüzün de doğduğu gün aynı. Harika bir ekip olduk😊😊😊
Momyofthesun Lutfiye_yangoz bize ilk gün topuk kanı aldıklarında sanırım söylemişlerdi a+ diye zaten babasının da benim de aynı
enercisizkaldimanne Lutfiye_yangoz aşı kartı gibi bi defter veriliyor bebeğin düzenli takipleri için oraya yazıyorlar normalde
umutunannesiiii Lutfiye_yangoz bide ozel hastane mi emin misiniz bende özelde yaptım kitapçık verdiler her şeyi yazıyor verilen k vitaminine yapılan aşısı kilo boy kafa ölçüsü kan grubu vs ve gideceğimiz hher ay için bir yaprak var ve oralar dolduruyor kontrollerde
CizerBirAnne Lutfiye_yangoz üçümüzün kan grubu da bambaşka 😊 Ben a+ eşim b+ kızım 0+ Bu arada doğum yaptığınız hastanede kan grubuna bakmış olmaları lazım. Bize verdikleri karnede yazıyordu mesela.