YaseminAsel Kızım 4 ay 21 günlük normalde altı yedi kere falan bezini alıyorum ama bu aralar dolu dolu almıyorum bezini bizim evin sıcaklığı 30,5 yani ben bile yanıyorum sıcaktan kızım sürekli terliyor zaten acaba terleyerek sıvı kaybettiği için mi çişi azaldı yoksa tam doymuyor mu normalde mama meme olarak ilerliyorduk ama kilo alımı normale dönünce mamayı kesti doktorumuz bu ay tek emiyor,emme araları da uzadı hep emmek istemiyor doymasa ağlar meme ister diye düşünüyorum ama kararsız kaldım
Bilgeebaby YaseminAsel yaa su veriyorum demişsinizde bir iki kere sıcak diye bende verdim. Dün de çocuk doktoruna gitmiştik rutin kontrolleri için kesinlikle önermedi su vermeyi anne sütü yeterli dedi
Dondurmalikahve YaseminAsel Çok sıcakmış zaten eviniz siz az az su vermeye devam edin zaten yazın bez miktarları azalıyor 3 4 arası bez de yeter en az da 300 400 Gr arası alırsa normal kabul edilir
zeynepozkar YaseminAsel bizde aynı durumdayız ya tıpatıp yani 4 ay 17 günlük idrar çok azaldı susuz kalıp birşey olacak diye korkuyorum emmeyi de çok istemiyor bu aralar ama huzursuz değil ağlamıyor gülüyor oynuyor öyle olunca aç değil demek diyorum ama havalar da çok sıcak olunca napacağımı şaştım su veriyorum arada bir
YaseminAsel Nilkusumm su veriyorum zaten ya çünkü evimiz çok sıcak sadece sütle olacak iş değil bence, bende terle attığını düşündüm ama yine de sorayım dedim
Aybalosmoms Benimki de aynı durumda 4 ay 24 günlük, bu aylarda kilo alımı azalabiliyormuş, ben suyu da bol bol veriyorum, aç olsa ağlar benim kızım, rahatsız olduğu durumları ağlayarak anlatıyor, dilinden de anlıyorum. İstemiyor da meme, demek ki bu bir süreç
YaseminAsel Aybalosmoms aynen zaten hareketli bebeğim olduğu için öyle her ay bir kilo alan bir bebek değil, ben de zorluyorum arada emsin diye istemiyor demekki tok diyorum, suyu da artık içmemeye başladı ya onu nasıl düzeltirim bilmiyorum verdikten sonra geri tükürüyor
Aybalosmoms Bilgeebaby ben yanlış anlamışım yorumları karıştırmışım ondan düzeltiyorum şimdi :)) evet canım aç olsa emer muhakkak, demek ki suya da ihtiyacı yok vücudun olarak yorumladım tükürmesini🙄 benim kızım da 2 çay kaşığını içiyor gülerek 3.yü tükürüyor, demek ki istemiyor diyorum. 4. Ay atak dönemi olduğu için, hatta uzun bir atak dönemi, kilo alımı yavaşlayabilir olarak okumuştum. Geçecek annesi, bu bir süreç🙏🏻💞
Dondurmalikahve Bilgeebaby Suya karşı olan doktorlar olabildiği gibi onaylayan doktorlarda var belli koşullara uyunca çay kaşığı ile belli miktarda verilebilir bize doktor öyle demişti
YaseminAsel Bilgeebaby yok ben doktora sordum günde bir kaç damla bir şey yapmaz dedi yani tüm gün belki iki çay kaşığı
YaseminAsel Aybalosmoms en korktuğum zaten dördüncü ay atağıydı ama Allahtan çok zorlamadı beni ikinci ayda çok zorlanmıştım çünkü beraber ağlamıştık iki hafta😅 yani bende demekki ihtiyacı yok suya diyorum çok zorlamıyorum da o yüzden ek gıdaya başlamaya az süre kaldı bir de sudan tiksinmesin dedim
YaseminAsel Dondurmalikahve inşallah almıştır bakalım haftaya kontrole gideceğiz de bez sayısı da azalınca dedim beslenemiyor mu acaba ama ev o kadar sıcak ki nasıl terliyoruz oradan atıyor herhalde
YaseminAsel zeynepozkar aynen bende su veriyorum mecbur ama istemiyor suyuda çok ben de susuz kalmasın istiyorum ama yetiyor demekki bizimkinin de keyfi falan yerinde çünkü