18 aylık çocuğuma gün içinde MP3 calara telefonu bağlayıp ekransiz yani goruntu olmadan bu çocuk şarkılarını açıyorum o esnada oyuncaklarıyla oynamaya devam ediyor ama ilginç bir şekilde bir sakinlik, durgunluk geliyor çocuğuma müzikleri sevdiği için mi bilmem mesela sürekli peşimde olur her odada müzik olan odadan hiç çıkmıyor şimdi bunda ne var diyeceksiniz napalim havadan nem kapar olduk acaba sürekli dinlemesi de mi iyi bişey değil bilmedim.. tekrar ediyorum görüntü yok sadece müzik çalıyor sevimli dostlar müzikleri Kukuli otobüsün tekerlegi malum kırmızı balık dinliyor sadece ama bir durgunluk geliyor başka müzik açınca bu kadar olmuyor heralde kulağı aşina oldu seviyor mu bilemedim? Sizce canimlar?