mr-ege benim bebeğim aşırı kolikti ve benim psikolojim bozulmuştu artık hiçbirley yemiyordum gaz yapacak diye doktorumuz bana canımın her istediğini yemem gerektiğini söyledi mesela bulgur bir yerde gaz yapar diyor bir yerde süt ? Sen sadece su da içsen gazı olacaksa olur hiç kendini kasma dedi o gündür de herşeyi yiyorum 😂 bebeğim 3 aylık oldu gazı da geçti şükür bence sende hiç kasma herşeyi ye baktın ki bebeğinde ekstra bir huzursuzluk var onu tüketmezsin