Ben cok fazla pimpirikliyimdir bebeğimin hep sağ tarafını kullandığını fakrettigimde herkes daha kücük demek ki o tarafta rahat ediyor vs demişti. Kesinlikle bi fizyoterapistin görmesi gerektigini düşünüyorum. Uygun tedaviyle kücük aylarda düzelebiliyor yaş ilerledikçe daha sıkıntılı olabilir. Bizim 1 ay oldu inanın ilk zamana göre çok belirgin bir ilerleme oldu.