YoncaGulce Kızlar emzirme danışmanından danışmanlık alan var mı? Varsa memnun mu? Kızım 15 günlük tek göğsümden emiyor diğeri mastit oldu emdiği göğsüm de yara oldu birde gaz problemi var perişan oldum danışmanlık hizmeti alsam işe yarar mı fikir verin lütfen 🙏
gencmom_ YoncaGulce uçun yoktur yoksa neden almasın şırıngayla ucunu çıkar direk bebeğin ağzına ver aynısını yaşadım 3 bucuk aylıkken falan kendisi çıkarıyor zaten
Patron1bebeginannesi YoncaGulce emzirmedanismanimbetul, tavsiye ederim, ben eğitim almadım ama bir konuda çok yardımcı oldu ve hala takipteyim üslubu sohbeti iyiliği ve sadece para düşünerek yapmıyor bunu, takip edin mutlaka
Betizz YoncaGulce eve gelen emzirme danısmanından yardım aldm sılıkon ucu bıraktrmk için ama bebegm o asamada o kdr agladı ki o agladı ben agladım ben hık demesıne kıyamazken kac gece ruyama girdi bi daha da denemedm iyice pskljm gitti
YoncaGulce gencmom_ evet ucu yok başta tutmadı vermedim sağıp ucunu çıkarıyorum şimdi de süt az geliyor diye almıyor
gencmom_ YoncaGulce sütün az gelip gelmediğini siz anlayamazsınız sağma derken de komple sağma yapmayın sırıngayla az ucunu cekin verin ağzına emdikce gelir sütünüz bide benim dediğim gibi deneyin olmazsa emzirme danışmanından yardım alın bana ebe sağma makinası aliyim dedim hayır sakın dedi ucu geniş sırınga aldırdı onunla gögüs ucumu cekti bebek tuttu
YoncaGulce Betizz kıyamam bende bu durumlar yaşanır diye çok korkuyorum açıkçası alıştığı durumdan farklı bir duruma geçince yavrularımıza zor oluyor tabi 🥹
kimbuanonim YoncaGulce şehir hastahanelerinde ücretsiz emzirme danışmanları var genelde çocuk poliklinik katında oluyor randevusuz bi şekilde gidebilirsiniz danışan varsa en fazla yarım saat beklersiniz ben bursada gitmiştim çok memnun kalmıştım
YoncaGulce kimbuanonim ben izmirdeyim buradaki şehir hastanesi hala tam açılmadı bölüm bölüm açmışlar sanırım bi araştırayım ücretsiz olması çok iyi olur zaten battık 😂🤭