Kızlar 4 aylık kız bebeğim var deniz için deniz bezi aldık şimdi mayo almak istemiyorum eylül gibi tatile gidicez 1 haftalığına şimdi alsam o zaman olmucak çünkü 1 günlüğüne gidiceğimiz için denizde askılı zıbın giydiysem olur mu üstü çıplak olsun istemiyorum Güneş’ten korumak için sizce ne giydirebilirim fikrinizi söyler misiniz