Hanimlar kizim 26 aylik ve 3 gun once basladik iyimi yaptik kotumu bilmiyorum 1 2 haftadir bezden cok rahatsiz surekli ciksrtmak istiyordu kasindirmaya baslamisti srtk annem ciksr artik yaz geldi birakir dedi 3 gun oldu 3 4 kere soyledi 1 kere buyuk tuvaletini yapti ama digerlerinde ben hadi tuvalete deyince yapiyor ama kenxi geldi diyip yapmiyor kaciriyord tabiki ne zamana duzelir varmi bu islemi bitiren