Merhaba arkadaşlar, erken doğan bi bebeğim var 1 haftadır biberonu tamamen bıraktım sadece emziriyorum, gündüz emzirirken hiç sorunumuz yok bir iki denemede memeyi kavrıyor ancak gece olunca saatlerce uğraşıyorım memeyi kavrasın ve emsin diye, tam ağzına alıyor memeyi sonra birden bırakıp deli gibi aranmaya ve ağlamaya başlıyor bu durum 1-2 saat sürüyor hem ben yoruluyorum,üzülüyorum onu öyle görünce hemde bebeğim mahvoluyor ağla ağla, 1-2 saatin sonunda anca alıyor bi şekilde nasıl oluyorsa.
Bu sorunu nasıl aşabilirim artık psikolojim bozuldu ve gece uykum kalmadı:( bi gece 4 saat uğraştığım oldu. Gündüzleri gayet iyi emiyor ve uyuyor tam tersi