Kaansmomm Selam canım annelere🌸 bardaklarda oluşan beyaz lekelenmeler için çözümü olan var mı gerçekten. Bulaşık deterjanıyla mi alakaso var bardağın markasıyla mi. Gecirebilen var mı ???
BabyArel Kaansmomm merhaba geçenlerde makinem bozuldu tamire gelen kişi tuzun bardakları çizdiğini ve beyazlık olduğunu söyledi ve 5 yıl makineye tuz koymayın gerek yok dedi
incir-receli Kaansmomm hayatımda hiç tuzla parlatıcı kulllanmadım bence deterjanla alakalı fairy yada prillin pahalı olan serisinden alıyorum adını unuttum
civcivannesi_ Makinenin tuzuna ve parlatıcısına dikkat edin herhangi biri eksikse leke ve çizikler oluşur ayrıca suyunuz kreçliyse ondan da olabilir
Kaansmomm civcivannesi_ bir tane bardagim kalmadı hepsi leke içinde. Buna çözüm bulamıyorum bir türlü
Kaansmomm BabyArel inanır mısınız eşimin teyzesine de gelen servis elemanı aynısını söylemiş ama deterjanlar da da tuz var ben anlamadım neden tuz yeri yapmışlar o zaman. Size mantıklı bı açıklama yaptılar mı
etikaram7 BabyArel ya tam aksine benim tuzum bitince çizikler oluşuyor. Tuz ve parlatıcı varsa bulaşıklar paril paril valla
lux33 BabyArel valla ben tuzu hep koyuyrdum acaba tuzdan mi diye bitince koymadım . Bugün servisten geldiler tuz koyun düzenli sularinz kireçli dedi ,bence kimse anlamıyor ya ne yapmamız gerekiyor bilemedim
Kaansmomm incir-receli mesela makinenizin parlatici veya tuz ışığı yanınca ne yapıyorsunuz. Finish kuantum da kullandım fairy platinium plus da kullandım hepsinde yaptı
Arven-Perisi incir-receli fairy kullandığım zaman tencerelerde deterjan kokusu kalıyor çok rahatsız ediyor bunu nasıl çözücem bilginiz varmı
BabyArel Kaansmomm o an bebişim kucağımdaydı yapıldı makine ama şunu dedi diye hatırlıyorum siz de arıtıcı var sularınız kireçli değil tuz koymayın bardaklarınızı çizen o dedi
deleted20517 Kaansmomm ben BİM’in makina tableti ve makina tuzunu kullanıyorum bardaklarim tertemiz lekesiz çıkıyor deneyin bence
deleted20517 Kaansmomm ona net bişey diyemem ama 2 senedir kullanıyorum hiç oluşmadı,Ama bardaklarinizi bir gece domestoslu suda bekletin düzelir
Kaansmomm deleted20517 o şekilde denemek lazım, bir gece bekletip sonrasında makineye atsam kokusu gider değil mi