bebitonunannesi_ Yaz geldiğinden beri sürekli birşeyler yemek içmek istiyorum,hele gün içinde 5-10 bardak çay, Nescafe limonata,kola vs. Susuzlugum sıvı içme isteğim hiç gitmiyor son ayda🙄