nhlhmz11 Angellove94 bizim kedi lavitali çok sevdi, deneme amaçlı bir buçuk kilo aldım zayıf bir kedim vardı, mama bittiğinde bir kilo aldı bile bende 25 kiloluk sipariş verdim çok uyguna geldi 😇
sevkan0903 Angellove94 kötünün iyisi yani öyle çok güzel içerikli kaliteli bir mama değil fazla bütçe ayıramıyorsanız tercih edebilirsiniz
F-Duru26 Angellove94 propaganda kadar kaliteli değil ama kullanılmayacak bir mama da değil maddi imkanın zorluyorsa kullan bence canım. Sootish kedi için kullananları ve onerenleri görmüştüm. Ama az birsen al dene devamını sonra alırsın benim fikrim
Angellove94 sevkan0903 ya kedim cins tüy çok döküyor daha önce proplan yiyordu deprem oldu maddi açıdan sıkıntılıyız başka bir şehire geldik burda yeni bir hayat kurmaya çalışıyoruz kötü mama da kullanmak istemiyorum aslında biri bu markayı söyledi uygunluk açısından
sevkan0903 Angellove94 benim de kedim scottish fold ve çok tüy döküyor pro plan ve Royal canin dönüşümlü kullanıyorum ama her türlü tüy döküyor aslında tüy dokmesini çok da fazla etkilediğini düşünmüyorum daha çok tüylerin daha canlı daha sağlıklı görünmesini sağlıyordur en fazla. Şimdi tras ettik bı tık rahatladık
nhlhmz11 Angellove94 mama dökmesi tüyünü , mevsimsel tüy döktü , birde yaşını doldurdu ergenlik döneminde döktü , size tavsiyem bir kilo falan alın deneyin bakın duruma göre büyük paket alın
nhlhmz11 Angellove94 bizimki mamadan sonra almaya başladı ilk mamasını sevmiyormus com zayıftı :) yakın zamanda toplar biraz daha :)