Kozlar çocuğum 30 aylık 15 -20gündür eğitime başladık çişi halleştik yapıyor söylüyor ama kakayı lazımloga yapmak istemiyor saklanıyor kapıları kapatıyor altınayappuor hemen ben farkediyormuş götürmeye çalışıyorum yapmıyor kakasını lazımlgıa nasıl alışacak bilginiz var mi