Merhabalar ❤️ bebeğim 2 yaşında birde 7 aylık bir bebeğim var. Ikısıne aynı anda bakamadım için zorlandiğim için büyük cocugum cogu zaman babanneyle oluyor ıkısıde bebek olduğu için. 9-10 ay kaynvaldem annemde kaldım ama baktm düzenim olmuyor evime geçtim bu sefer ıkısıyle aynı anda yapamadım mümkün değil çünkü ilk bebegm coook hareketli cok yaramaz vursam kırsam oyun oynamaz hep bır yaramazlık peşinde bende peşinden kosturamıyorum cunku diğer bebegm cok küçük. Öyle olunca babannesi halası ilgileniyof gecede cogu zaman orda kalıyor ben gün içinde gidip gece eve geliyorum. Ama bu sekıldede cok üzülüyorum ama eve gelse park diye ağlıyor ben cıkaramıyorum bırısı olmadan onuda eve hapsetmek ıstemıyorum. Nasıl yol izlicem nasıl yola sokcam bu durumu napcam bılemıyorum hergün ben kötü annemiym diye ağlıyorum ama elimden biseh gelmiyor tek cağrem pazartesi buyuk bebegmı duyu terapistine götürüp belki biraz sakinleşir diye umuyorum. Siz olsanız naprdınız. Kopar mı bende. Beni sevmez mi. Kahroluyorum ya. Hiç bir kreşte almıyor 3 yasından once. Diğer oğlum bir yürüse ayaklansa zaten hep yanımda olur ama suan cıkmazdayın