Seviyorummerkezzz Kevserakb genel tüm aşılara şüphe ile yaklaşıyorum corona asilarindan sonra malesef. Ama yaptirdm ben bebegime
Sinemsuu Kevserakb bende yaptırdım bi arkadaşım yaptırmadı çoçuk 3qün hastanede kaldı serumlar falan oğlumla arasında 45qün vardı bende hemen yaptırdım biraz pahalı bi aşı ama sağlık için deqer zate sıvı bişi içiriyorlar hemen
nhlhmz11 Kevserakb ben yaptırdım valla iki hun önce , dün arkadasimla konuştum onun bebeği 10 aylık rota virüsüne yakalanmis halini gördüm içim parçalandı , yaptirmamisti . Salgın var sanırım şuan her yerde görüyorum
Storymoon Kevserakb yaptırdım oğlum rota virüs oldu ama hafif atlattı kuzenim olmamıştı küçükken 1 ay hastanede kaldı