8 aylık olacak kızım her sabah 5,6.7 gibi kafasına göre kalkar tabi bende kalkıyorum oyuncaklarıyla oynat vs vs işte hepiniz gibi bir sn yanından ayrılmama tuvalete giderim ağlar bir yudum su içemiyorum uyanıkken yemek yapmak için örümceğe koyuyorum bacağıma sarılıyor ağlıyor yapamıyorum her günümüz böyle istisnasız babası gelince verip yemek yapıyorum ama bende durmayan bana nefes aldırmayan bebe eşim yanına yatıyor kendi kendine oynuyor bana da sen de yat işte diyor eşim ve bende durmadığına yorulduğuma canıma tak ettiğine inanmıyor delircem artık bende mi sorun var bugün 2 kere uyutmaya götürdüm ben uyumadı benden yarım saat 1 saat sonra eşim götürdü yatağa koyduğu gibi uyuyor delirmemek elde değil neyi yanlış yapıyorum ben sevmiyor herhalde beni