Ay böyle bi post açacağım da aklıma gelmezdi ama bilemedim ya kızlar bebeğim 4 ay 11 günlük işte kakasını yapıyordu hep sabahları günde 3 4 kere artık son zamanlarda az yapıyordu ama yapıyordu şimdi de en son dün akşam üstü yaptı bugün yapmadı ya normal mi
Ben bilemedim nasıl