Izel45 ay vallahi bende bu durumdan muzdaribim. 3 kez yıkıyorum günde bebeğim ayına göre biraz kilolu boğum yerleri boynunun altı isilik mi pişik mi çözemedim. Sürekli siliyorum kuru tutuyorum bir sürü krem denedim yok işe yaramıyor. Duştan sonra ferahlıyor iyi oluypr yarım saate yine kızarıyor napacağız biz böyle