Gerçekten şok içerisindeyim hiç beklemediğim bir zamanda geldi bu haber, tam ilk bebeğimin uykuları düzene girmiş büyüyor derken tekrardan bu sürece girecek olmak beni çok korkutuyor, yaş farkının bu kadar az olması nasıl yetişirim nasıl yaparım sorularını sordurtuyor bana, kendimi hiç bu yaş farkı yakın iki bebeğin annesi olarak hayal etmemiştim, yapamamaktan korkuyorum, eşim de daha 1 yıl görevde, gerçekten rüya gibi geliyor şu an, ne düşüneceğimi şaşırdım, kızıma bakıyorum sanki onun zamanından çalmışım gibi hissediyorum, sonra doğacak olana mı haksızlık yapıyorum diyorum, elbette iki çocuk istiyordum ama şimdi zamanı değildi gibi