Alpyigit3434 Kızlaar spiralin oldugu yeremi bebek yerleşiyor normalde bgn karnımda sanki bebek varmıs tekmeliyo gibi hissediyorum diye dra gittm spiral iyi duruyor dedi bebek olsa görünürdü dimi psikolojik olarak etkilendim ya
-Sweetdream- Alpyigit3434 bazen benim karnımda da öyle oluyor pıt pıt bişey atıyor sanki bende de spiral var regl de oluyorum hamilelik şüphem yok bilmiyorum ama neden oluyor
BabyKayra Alpyigit3434 Canım kuruntu yapmışsın çok😌😌 Bebek hareketleri çok sonra hissedilir ve dediğin gibi bebek olmuş olsa mutlaka görürdü muaneyede doktorun
Alpyigit3434 -Sweetdream- bebek haraketi gibi mi sizdede böyle şiş oluyor karnım sanki bebek var bi tekmeliyo biyere toplanıyor gibi oluyor bgn korktum dra gittim spiral iyi dedi bebek olsa ordamı oluyor normalde spiralin takıldıgı yerde yani
-Sweetdream- Alpyigit3434 Rahime yerleştiriliyor o kayarsa bebek oluyor yani spiralin olduğu yerde diye düşünüyorum
-Sweetdream- Alpyigit3434 evet uzuyor hatta ara ara kanama sonra yoğun bir kanama oldu geçen ay bu ay kanama yoğundu ama 7-8 gün sürdü ağrılı ve yoğun kanamalı bir süreç vücut alışmaya çalışıyormuş yabancı bir cisimle karşılaşınca vücuttan atmaya çalışıyormuş o yüzden yoğun oluyormuş bi kaç aya düzelmezse doktoruma gideceğim tekrar
Funda-12 Alpyigit3434 benimde aynı 2 aydır öncesinde kahverengi akıntı geliyor ve sonrasında başlıyor sizinde mi öyle ?
-Sweetdream- Alpyigit3434 Tabikide görürdü ultrasonla bakmıştı bana ben bile gördüm orda spirali bebek olsa keseyi mutlaka görür yine de emin olmak istiyorsanız test alıp bakın isterseniz
Alpyigit3434 -Sweetdream- sonuçta bebeğin haraket etmesi için hissedilmesinden 3 ay olnası gerek bgnde öyle olsa görür derdi dr ya herhalfe pek ilgilenmedi ama dr
-Sweetdream- Alpyigit3434 kızımın hareketlerini 20. Haftada hissetmiştim yinede kafanızda soru işareti varsa test yapın
Alpyigit3434 BabyKayra spiralij oldugu yerde olurdu dimi bebek dünde kasık ağrısı yaşadım vajinaya doğru baskı hissettim bgn tekrar gidicem kontrole
BabyKayra Alpyigit3434 Spiral rahimin içine takılıyo zaten. Bebek de rahimde büyüyo o yüzden olsa görürdü