Merhaba Sevgili anneler, 8 günlük bir oğlum var. Sütüm yetmediği için yarı mama yarı emzirme olarak ilerliyoruz. Ancak 2 gündür beslemeden sonra uykuya geçişte zorlanıyoruz. Hala meme arıyor. Bunun sebebi ne olabilir tecrübeli anneler çok yıprandım🥲 Yardımınızı bekliyorum