BirPrensAnnesi___ bebeğim 6 ay 20 günlük, ek gıda geçeli 2 hafta oluyor, ilk başta üç gün kuralına göre sebze püresi verdirdi doktorum az az yedi sonraki hafta sabahki püreye ek, sebze çorbası denedik. Bu hafta inş yogurtda geçiyoruz yani sorduğunuz gibi 2 öğün veriyorm şuan ama ilerlediginde kahvalti vs olacak meyve ve yoğurt olacak o zmn 3 max da 4 öğün yapılacak dedi uygulamaya çalışıyorm ama evet çok zor yedirmek ayri stres yapmak ayri inş kolay geçer çok iştahla yerler🍭🍭