Kesinlikle tavsiye etmem ağır bir mama, Bebeğin kakasını yeşil yapmasına neden oluyor. Kabız yapıyor.3-4 gün kakasını yapmadığı oluyor. Biz bebelac gold a geçtik çok memnunum. Bebeğim hergün 1-2 kez kakasını yapıyor kakası yeşil değil ve kilo alımı güzel