Berna18 ne yaparsanız yapın maalesef fayda etmiyor. Bizde ilk ayımızda çok fazla çektik şimdi ikinci ayın ortasındayız çok şükür azaldı. Ben Humana iyi geceler çayı , rezene içtim. Her emdirmeden sonra muhakkak gazını çıkarttık , kakasını yaptırmak için eşim değişik bi yöntem buldu . Bacaklarını kendine doğru çekip bebeği de oturmadan eğimli bir şekilde bacaklarına yerleştirdi hafifçe bastırmamak kaydıyla bacaklarını yukarı kaldırdı. Ikınarak kakasını rahat yapmaya başladı ve hala öyle yaptırıyoruz gayet güzel kakasını da yapıyor gazını da çıkartıyor. Karnına ara ara masaj yaptık , çok ağladığ zamanlarda banyo yaptırdık , dışarı çıkartıp arabayla gezdirdik. Öyle öyle atlatıyoruz . İlaç kullanmadım ben , beynine problem ediyor gibi şeyler söylendi kullandığım ilaçları kestim. İnşallah sizde biran önce atlatırsınız 😢