Mehtap-37 Bebeğim çok fena pişik oldu diş çıkardığı için ishali kesilmedi şimdiye kadar hiç olmamıştı sudocrem kullanıyorum ama travazol kullansam mı acaba yakar mı popo kenarları küçük küçük kanıyor çok yakıyor krem
Y-A-Annesi Mehtap-37 poposunu her açtığında suyun altinda yıka biraz havalansin ondan sonra kremi sür. Hava bir de sıcak daha çok rahatsız oluyorlar
Elifinci17 Mehtap-37 benim kızımın boynu çok kötüydü ne sürdüysem geçmedi kantaron yapı da dahil. La Roche Posay in cicoplast blume B5 kremi vardı kendim için. Bi deneyeyim dedim ertesi güne geçirmişti. Öneririm her evde olması lazım bence bu kremin
Defne2022 Bephantol derma iyi geldi bize ıslak mendille temizlemeye ara verin bebek pamuklarını ıslatıp silin ,nemli kalmasın ve azar azar pudra kullandım ben kuru kalınca geçiyor.
busraugurlu80 Mehtap-37 bnm bebeğim de i şekilde olmuştu en etkili Bepanthol aşırı iyi öneririm, aynen bir de çok bezleme biraz hava alsın ılık suyla yıka.. ıslak mendil vb. sürterek silme