ask_558 Şu birkaç aydır çölyak ile kafayı yedim ve bir türlü oğlum kan aldırmıyor çok iştahlı değil ve hala beni emiyor ve kilo kaybetmiş kilo kaybetmesi normal mi çok kafama takıyorum şuan kilosu 11.800 ve boyu 84 eşimde bende minyonuz ama yine çıkacak diye korkuyorum
MinikPandam_ ask_558 ne kadar kilo kaybı var büyük oranda mi? Benim bebeğim de biraz kilo vermisti diş döneminde, doktoruna gittim telaşla, vücut kendini toparlıyor bazen böyle küçük çaplı al ver olur demişti boyuna göre kilosu yeterliydi
Dondurmalikahve ask_558 Kaç kaybetmiş 2 hafta gibi bir sürede 2 kg ve üzeri kilo kaybetmediyse normal ve kan aldısrsa keşke iyi olur sadece çölyak değil vitamin eksikliği yada demir eksikliği kansızlıkta iştahsızlık yapar
MinikPandam_ ask_558 o kadarda bir şey olmaz benim kızım da 200 gr vermişti sonradan yerine koydu kilosunu 😊
ask_558 Dondurmalikahve yok 2 kg faln değil en fazla 400 Gr falndr yani inşallah çıkmaz ama baktirsak bizde rahatlayacagiz ama pazartesi tekrar gideceğiz
Dondurmalikahve ask_558 400 Gr den bir şey olmaz normal aslında iştahsızlıktandır ama endişelecek bir kg kaybı değil.
ask_558 Dondurmalikahve boyu da pek uzun olmayınca gözüme küçücük geliyor ki bende küçüğüm 150 boyum var eşimde 173
Dyg1dyg 2yasından sonra kılo alması zorlasıyo. Bıraz daha da verebilir sonucta artık yerınde durmayan bı cocuk. Bebeklık ten cıktı. Oglumda 1kıloya yakın verdı tabı bı ara hastalandı onunda etkısı. Yeme duzenı dahada arttı ama daha haretlendı.
Roza28 Normal sınırlarda çocuğunuz, benim kızım 3 yaş. 14 kilo değil daha. Her zayıf ya da iştahsız çocuk çölyak mı oluyor? Kan değerlerinde sıkıntı yoksa merak etmeyin. Çölyak hastalığı özellikle demir vs ile kendini gösteriyor.