Mevonuz aynı huysuzluk bizde de var. Gerçi bizim 4.aya yaklaştığımızdan beri huysuzluğumuz atağımız bitmedi. Aç değil derdi de yok ama huysuz. Bilmiyorum büyüme dönemi herhalde ondan bünyesi zorlanıyor yavrumun diye düşünüyorum. 😅 Hiç yapmazdı iki gündür kalabalık görünce direkt ağlıyor.