Bana da doktorum korse önermiyoruz kasları tembelleştiriyor dedi. Kasların kendini toplaması için kolajen gerekiyor dedi ve bu da en iyi kelle paça çorbasında varmış. Hiiiççç sevmem dedim. Doktorum da sevmiyormuş 😂 ya da ilikli kemik suyu falan. En iyisi de 40 çıktıktan sonra spor yaparsın dedi. Bende öyle yapacağım inşallah.