Ve jileti iğrenç bulanlar var pardon neyi iğrenç ananızın karnından pürüsüz yada ağda yaparak mı başladınız ne bu eleştiri bende sizin gibileri anlamıyorum herkes sizin gibi olmak zorunda mı kullanamaz mı yani ne bu eleştiri mesela benim ağdaya çok ciddi alerjim var hastanelik oldum aynı şekilde lazer de kaşıntı yapıyo çok ciddi onada büyük ihtimalle alerjim var napalım şimdi jilet kullanmazsak uzatalım mı ne kolay sizin gibiler için yargılamak herkesin vücudu sizin ki gibi değil bi çok sorun yaşayan korkan yada alerjisi olan insan var bunlardan birisi de benim eleştirmek çok yanlış kadın kadına bence bunu yapmamalı ..