Asilbebekkk 1 herkesin kendi tercihi 2 benim ağda ve epilasyon aletlerine alerjim var mesela bacaklarımı epilasyon aletiyle alayım tüm aldığım bölgede batık oluşuyor ve naparsam yapayım gecmiyo. Bu yüzden cildiyeye gittim doktor agdayla aldığım bolgeyede epilasyonda aldığım bolgeyede baktı. Ağda yaptığımda komple kizariyorum ve yanık gibi Su balonu oluyor. Doktor ya tüy dökücü krem, ya jilet yada, lazer yaptircaksin dedi. Yani demem o ki sizin tiksindiginiz hayret ettiğiniz şey bazılarında hastalık ve herkesin vücudu aynı değil. Siz ağda yapın o sizin tercihiniz ama başkasının kullandığı ve tercih ettiği şeyi eleştirmeye hakkınız yok.