Merhaba kızlar 10 ay 8 günlük kızım 6. ayına kadar emerek beslendi. 6. ayda ilk ek gıdaya başladığında verdiğim şeylerden yiyordu hep öyle gidecek sandım lakin son birkaç aydır hiçbir şey yemek istemiyor sadece emmek istiyor kefir içiyor bir de yoğurt haricinde her şeyi ağzından atıyor veya tadına bakıp sonrasında ağzını kapıyor kilosu yerinde ayına göre iyi ama bir şey yemek istemiyor bu durumu yaşayan var mı instagramda bebek tabaklarını görünce Allah Allah bu bebekler nasıl yiyor maşallah diye iç geçiyorum sorun biz de mi acaba yanıtlarsanız sevinirim…