6 aylık bebeğim var bi kaç gündür emmek istemiyordu hiç ağzına dahi almıyordu bende şüphelendim sütün tadına baktım bi değişik test yaptım çok az da gözükse 2 çizgi çıktı spiral taktırmıştım bir de hastanede kan verdim 29.8 çıktı bana çok düşük geldi ve nerdeyse bir aydır sürekli lekelenmem oluyor böyle olan var mı yoksa düşükmü yapıyorum bilemedim