Ben bi diyetisyene gittim bana birsürü ara öğün kahvaltı cart curt şeyler yazmış hiçbirine uyamadım tabi ben sürekli atıştırma halini sevmiyorum günde iki öğün yiyorum ama abur cuburla geçiştirdiğim çok oluyor şimdi insan kendine neyin iyi geldiğini daha iyi bilir ben abur cuburu bıraktım iki öğün beslenmeye devam edicem diğer türlüsünü yapamıyorum bu öğünlerde ne yersem zayıflarım ? 60 kgyum hedef 54