Herkese merhaba arkadaşlar 14 aylık oğlum var emziriyorum bazı sebeplerden doktor Lustral yazdı emzirirken bi zararı olmadığını söyledi ama araştırmalarıma göre emziren anne içemez yazıyor içim rahat değil emzirirken kullanan var mı bebeği etkiler mi pskolejim de hiç iyi değil en azından bir süre kullanmam gerek fikir verirmsiinşz