Ozgen bebeğinizin kilosuna iyi ya da kötü diyebilmek için boyunu baş çevresini genel sağlık durumunu bilmek gerekir ki bunu zaten doktorlar yapıyor , tombul bebek sağlıklı bebek gibi görülüyor geri kafalı insanlar tarafından ancak yeni genç kafalı annelerinde bu düşüncede olması insanı rahatsız ediyor, komşumun kızı mamayla besleniyor her görem aman tosun maşallah diyordu çocuk fazla beslenmekten nefes alamaz oldu mama şişirmiş ödem yapmış. Ha sadece kilosunu soruyosanız gayet iyi google dan aratsanız bile buna ulaşırdınız yani başkalarının bebeklerinin kilosunu bilmenize gerek yok