3 ay 4 günlük oğlum, gündüzleri en fazla 1.5 saat aralıkla uyutuyorum, geceleri de en geç saat 9.30 da uykuya geçmiş oluyor, emmek olarak da gündüzleri ne zaman isterse veriyorum ama bazen emmek istemediğinde ayakta yürüyerek emzirdiğim de oluyor :) geceleri de acıkınca kendi uyanıyor uyandırıyor ') kıpırdanmaua başlayınca emziriyorum direk